Till bloggens startsida

Dag 2

2010-10-12, 17:02:36

Träningen med kalven går framåt. Jag har alldeles nyligen kommit tillbaka från lagårn där jag spenderade ungefär en timme med min söta kalv. Självklart tog vi några korta pausar i träningen. Jag tycker det går riktigt bra för oss, hon söker sig genast till den gula handsken när hon ser att jag håller fram den. Jag fick henne till och med att följa efter den samtidigt som jag rörde handsken framåt, ungefär en halvmeter. Imorgon får ni se lite bilder och förhoppningsvis något videoklipp.

Förövrigt har jag varit på radion två gånger idag (och en gång igår), ni hittar mig även på http://tv.expressen.se och ikväll kommer jag att vara med i ett inslag i SVT. Allt detta handlar såklart om min klickerträning med Bert-Bodil, han har blivit så känd min lilla firre! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Hemsida/bloggadress:


Kommentar:



Trackback